Dìes Irae
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Dìes Irae

World of Warcraft Guild on Mazrigos
 
HomeSearchLatest imagesRegisterLog in

 

 Ny GM?

Go down 
AuthorMessage
Shammo

Shammo


Number of posts : 179
Age : 46
Localisation : Sweden, Alingsås
Registration date : 2007-05-20

Ny GM? Empty
PostSubject: Ny GM?   Ny GM? Icon_minitimeWed Aug 22, 2007 9:12 am

Tjoho...

Råkade under min trötthet igår, (suttit o haft nattklubsmöte typ hela dagen för att få odring på klubben i alla kanter) höra frågan vem blir nya GM?

Jag som inte tycker om Kungafamiljen då de bara kostar pengar ;-)
Och som tycker att en ledare är lite väl egositsikt så är ju frågan,
Måste vi ha en som är GM dvs, att någon står som GM i guilden är ju bara en flagga som måste sättas, men för mig är en GM alla officerare ihop.

Deras roll är väl rätt klar tror jag.
Ser till så folket mår bra ;-) Aggerar chefer över en stor organisation.
Där man i en trevlig undergran Klass leaders anförtror sig på deras omdömme ang karaktärer och roller.

Rekrytering är väl en process HOPPAS JAG som samarbetar med de olika klassledare då de skall besitta kunskapen om en spelare är rätt gearad, bra koll på talents m.m.

Officerare eller klassledare skall ju även som i en organisation finnas där för att kunna lyssna och ev stötta sina medspelare i alla lägen, kanske privat men mest i spelet. Deras roll är ju att öka moralen bland spelare...
Se till så vi andra får tillräckligt med information om vad som händer etc...

Så där av upplever jag att vi inte behöver någonsom direkt är GM men om det är någon som skall flaggas med GM taggen i wow för att hantera guildet i sin helhet så tycker jag det skall va någon som man vet är väldigt aktiv. Dvs någon som oftast är online bara för att kunna hjälpa officerare eller annat folk när de väl är online... Eller kan officerare ha samma rättigheter som en GM i Guilden? Då kan ni ju fasen bara plupp GM på vem som Teazz är en bra kandidat, Centern och Saxxo lika så...

Jag vill bara ha en roll. "Show me where they are!!! so I can buff my melees!!!" ;-) I'm a raider... muhahahahahaha....

Vet tråkigt morgon på jobbet o ville bara kasta in lite tankar i vår fria värld...

Ps...Byt ut bilden på forumet den är gammal nu!!!! Ds...
Back to top Go down
http://www.johannormen.com
 
Ny GM?
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Dìes Irae :: Public :: Discussion-
Jump to: